maanantai 25. toukokuuta 2020

2 viikkoa takana

Kaksi viikkoa Fitfarmin fitmama valmennusta takana ja voin sanoa että olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen valmennukseen, kuten myös itseenikin ja omaan oloon. Tosin.... minulla oli viikonloppuna ensimmäisen kerran nälkä ruokailujen välillä! ...voinee kyllä johtua siitäkin että tuli juotua ehkä hieman vähemmän vettä ja myös loikoiltua, joten kun ei touhunnut niin paljoa niin aika seuraavaan ruokailuunkin tuntui pidemmältä.  Nyt pitää taas pitää huolta että litran kannu tulee pariin otteeseen päivän aikana täytettyä sekä myös tyhjennettyä.

Viikonloppu meni hyvin. Ostin lapsille karkkipäivän karkit ja hylly ei edes huhuillut minua takaisin. Lapset olivat tosin niin karkin nälkäisiä että enpä olisi kerennyt niitä saadakaan vaikka olisin karkkia saanutkin syödä. Niin nopeasti ne hävisivät!

Minä itse nautin ihanan värikkäästä ruoasta... (riisiä oli lisukkeena)


Sekä ihanasta auringosta ja lämmöstä mökkilaiturilla. Terassilla ennen saunaa vedettiin pienet vauvatreenit :)


Paino tippuu. Viikon takaisesta -0,6kg, tänään siis 94,3kg. Viikolla paino kävi jopa 93kg puolella,joten kyllä koko ajan jotakin tapahtuu. Hyvä minä! Tästä lähdetään taas uuteen viikkoon.

Mitenkäs teidän muiden viikonloppu sujui?

1 kommentti:

  1. Hienoa! Olet selvästi löytänyt sen oman juttusi ja nyt se muutos on todellinen. Ajatustapahan se on, mikä vaatii eniten töitä. Se, ettei anna ajatusten jäädä pyörimään sen houkutuksen ympärille vaan oppii vetämään itsensä pois. Nyt ei muuta kuin kohti uusia ihmeitä!

    VastaaPoista